Haal het beste uit jouw stem.

Het menselijk lichaam wordt geleverd met een eigen instrument: jouw eigen stem. Iedereen kan met de juiste begeleiding zijn of haar stem ontwikkelen tot een krachtig instrument. Met zorg en aandacht doen wij er alles aan om jouw stem en zangtechnieken te ontwikkelen. Zangles Amsterdam biedt lessen aan zowel beginners en professionals, jong of oud, in vrijwel ieder genre.

Zangles van alleen de beste gediplomeerde docenten.

Bij de Amsterdamse Muziekschool krijg je enkel les van de beste gediplomeerde docenten. Hierdoor kunnen wij iedere cursist verzekeren dat er alles op alles wordt gezet om zijn of haar muzikale doelen te behalen. Door de brede opleiding en praktijkervaringen van onze docenten is succes gegarandeerd.

Van R&B tot Klassiek. Leren zingen in jouw favoriete genre.

De gediplomeerde zangdocenten van de Zangles Amsterdam zijn breed opgeleid en doceren dan ook vele genres. Of je nu R&B, Rock, of toch Klassiek wilt zingen, er is altijd een geschikte docent die past bij jouw wensen. Door onze unieke aanpak waarbij wij de lesmethode aanpassen aan de wensen van de cursist, leer jij zingen op een manier dat voor jou het meest productief is. Je leert jouw favoriete nummers zingen, maar ook de technieken toe te passen die elke zanger of zangeres moet beheersen, je analyseert de zangtechnieken van bekende zangers en zangeressen en leert hoe jij het beste jouw stem kunt halen.

Zoveel meer dan alleen zingen.

Wij vinden het erg belangrijk dat onze cursisten de mogelijkheid krijgen om zich ook buiten het leslokaal te ontwikkelen. Wij organiseren verschillende performances en activiteiten waaraan onze cursisten kunnen deelnemen zodat ieder zich kan ontwikkelen tot een waar podiumbeest.

10% groepskorting. Direct beginnen.

Elke week, het hele jaar door, vinden er bij de Zangles Amsterdam instroommomenten plaats. Schrijf jij je samen met een vriend, vriendin, familielid of collega in? Dan ontvangen jullie samen 10% groepskorting per cursist per les gedurende de gehele lesperiode, ook bij het verlengen van een huidige lesperiode. Mocht jij je graag alleen in willen schrijven maar toch in groepsvorm les willen krijgen? Dan vormen wij op basis van jouw niveau een geschikte groep samen.

Volg vandaag nog een gratis proefles.

Volg vandaag nog een gratis proefles bij de Amsterdamse Muziekschool en laat je adviseren door een van onze gediplomeerde docenten.

Volg een gratis proefles