Elektrisch of akoestisch, slaggitaar of improvisatie, onze docenten staan voor je klaar.

De gitaar is een van de meest herkenbare en geliefde instrumenten ter wereld. De gitaar is een veelzijdig instrument en is daarom dan ook terug te vinden in vele muziekgenres, van klassiek tot hiphop. Of je nu als beginner of als ervaren gitarist bij ons instroomt, onze gediplomeerde docenten zetten alles op alles om jou te ondersteunen in jouw muzikale ontwikkeling. De lesaanpak wordt aangepast aan de wensen van de cursist, zodat wat jij wilt leren centraal staat. Schrijf je vandaag nog in voor een gratis proefles en ontdek zo wat onze gediplomeerde docenten voor jou kunnen betekenen.

Gitaarles van alleen de beste gediplomeerde docenten.

Onze gediplomeerde docenten helpen je jouw talenten zo breed mogelijk te ontwikkelen. Met hun theoretische en praktische kennis kunnen zij jou zo optimaal mogelijk begeleiden in het behalen van jouw muzikale doelen. In deze lessen komt ieder aspect van de gitaar aan bod, zowel de theorie als de praktijk; je leert dan ook niet alleen jouw favoriete songs, maar je leert ook alles over de gitaar zelf. Welke gitaren worden bij welke genres gebruikt? Wat zijn de verschillende technieken van deze individuele genres? Met een lesmethode aangepast aan de persoonlijke wensen van de cursist kun jij samen met de Amsterdamse Muziekschool jouw talent ontwikkelen.

Van Rock tot Klassiek. Leren in jouw favoriete genre.

De gitaar is een onmisbaar instrument in bijna alle genres. Van Jazz tot Pop, van Klassiek tot Rock, de gitaar heeft bijna altijd wel een centrale positie in vrijwel ieder genre. Onze docenten ondersteunen je in het genre of de genres waarin jij je graag wilt ontwikkelen. Je leert niet alleen het spelen van jouw favoriete songs, maar ook de technieken en theorie die achter deze songs schuilgaan.

Zoveel meer dan alleen tabs.

Wij vinden het erg belangrijk dat onze cursisten de mogelijkheid krijgen om zich ook buiten het leslokaal te ontwikkelen. Wij organiseren verschillende performances en activiteiten waaraan onze cursisten kunnen deelnemen zodat ieder zich kan ontwikkelen tot een waar podiumbeest.

10% groepskorting. Direct beginnen.

Elke week, het hele jaar door, vinden er bij de Gitaarles Amsterdam instroommomenten plaats. Schrijf jij je samen met een vriend, vriendin, familielid of collega in? Dan ontvangen jullie samen 10% groepskorting per cursist per les gedurende de gehele lesperiode, ook bij het verlengen van een huidige lesperiode. Mocht jij je graag alleen in willen schrijven maar toch in groepsvorm les willen krijgen? Dan vormen wij op basis van jouw niveau een geschikte groep samen.

Volg vandaag nog een gratis proefles.

Volg vandaag nog een gratis proefles bij de Amsterdamse Muziekschool en laat je adviseren door een van onze gediplomeerde gitaardocenten.

Volg een gratis proefles