Bij de Amsterdamse Muziekschool is er altijd wel een cursus of workshop die jouw talent naar een hoger niveau kan brengen. Weet je nog niet helemaal zeker of een cursus bij jou past? Bij de Amsterdamse Muziekschool is de eerste les altijd een gratis proefles. Neem gerust een kijkje in ons aanbod.

Samen met onze gediplomeerde docenten gaan wij op zoek naar het beste in onze cursisten. Met een lesprogramma aangepast aan jou vergroten wij samen de kansen  jouw muzikale doelen te kunnen behalen. Bij de Amsterdamse Muziekschool staat onze passie voor muziek centraal. Wij bieden daarom dan ook aan iedereen graag een gratis mogelijkheid deze passie met ons te delen, en zo te kijken hoe u samen met de Amsterdamse Muziekschool die passie kunt ontwikkelen en uitbreiden.

[ess_grid alias=”Cursusaanbod”]